Wedding pictures

Zoals de meesten van jullie wel weten, zijn Steve en ik ondertussen getrouwd! Voor degenen die mij niet op instagram volgen (shame on you, haha!) of onder een steen hebben geleefd; op 31 mei 2019 zijn Steve en ik in het huwelijksbootje gestapt!

En ohhhh, wat was het een mooie dag! Het zonnetje scheen, er was lekker eten en we hadden het beste gezelschap! De taart was fantastisch en de wijn, het bier en de wodka-redbull vloeiden rijkelijk en de dansjes gingen lekker. Echt een dag om nooit te vergeten!

Wat ik echter van te voren niet had gedacht is dat je die dag echt wordt geleefd. Je moet soms echt even stil staan en beseffen dat je moet genieten! Extra leuk dus dat er (meestal) foto’s worden genomen van zo’n dag! En via deze weg wil ik jullie een aantal van deze foto’s met jullie delen!

Ik ben zó blij met bovenstaande foto’s! Ik krijg een lach van oor tot oor, iedere keer dat ik ze zie!

Mochten jullie interesse hebben in hoe onze dag er verder uit zag? Laat dit dan gerust weten en dan zal ik er nog een blogje aan wijden!

Liefs, X

Plaats een reactie